@article{oai:shobi-u.repo.nii.ac.jp:00000099, author = {三宅, 隆之 and MIYAKE, Takayuki}, journal = {尚美学園大学総合政策研究紀要, Bulletin of policy and management, Shobi University}, month = {Mar}, note = {本論は非営利組織(NPO)のマーケティングについてのあり方について論究したものである。近年、マーケティング・マネジメントの概念は、営利組織だけではなく非営利組織においても重要視されてきている。特に本稿では、大学における経営基盤強化の方法を、マーケティング戦略的視点で考察してみたものである。, This paper is a study on marketing technic of nonprofit organization. In resent years, marketing management concept is being empasize on NPO as well as commercial profit organization. Especially, this paper is a study on marketing strategy about administrative ability of university., 3, KJ00004909977, 論文, Article}, pages = {27--40}, title = {非営利組織(NPO)のマーケティング : 私立大学のマーケティング戦略}, volume = {13}, year = {2007}, yomi = {ミヤケ, タカユキ} }