@article{oai:shobi-u.repo.nii.ac.jp:00000654, author = {カーン, ファイアーズ アハマド and KHAN, Fayyaz Ahmad}, journal = {尚美学園大学総合政策研究紀要, Bulletin of policy and management, Shobi University}, month = {Sep}, note = {報告, Reports, 学生はEポートフォリオで授業の振り返りをすることができる。この振り返りは学生の自己評価になり、教師が学生の授業に対する理解度を把握することにも役立つ。Eポートフォリオを通し、教師と学生は形成的評価を互いにすることができる。, Japanese medical students can complete a reflective report found on their E-portfolios after each class. These reflective reports are part of the students’ self-assessment and can also help the tutor to assess how the students are learning. An E-portfolio also provides a two-way formative feedback to the student and the tutor.}, pages = {123--126}, title = {医学部学生のEポートフォリオ}, volume = {32}, year = {2018}, yomi = {カーン, ファイアーズ アハマド} }